Kdo chce pořádně zapařit ať určitě zajde mrknout na tyhle stránky.
Pravidla, které splňuje každý člen a splňovat je musí. Jejich porušení může být a BUDE důvodem vyhazovu z clanu.

1. Spňovat všechny body ze sekce Přijímací podmínky !
2, Být aktivní na webu a na forum.
3, Dělat dobrý dojem ve hře na lidi, nezradit clan.
4, Nepomlouvat jiné členy clanu.
5, Vyjadřovat se slušně( ve hře žádný p*čo atp.)
6, Chodit na předem domluvené schůze.














Chceš se přidat k našemu clanu?

Tak musíš splňovat tyto podmínky!

1, Musíte hrát dobře ZM mod Měli by jste se znát skoro se všemi členy teamu.A dobře s nimi vycházet.
3, Musíte mít klan jen N.T.H. , žádný jiný.
4, Věk by měl být nad 15 let ! Ve hře, nesmíte být začátečník.
6, Nesmíte kazit hru!

Pokuď všechno splňuješ, napiš do ShoutBoardu(chat), nebo psovi, gekonovi nebo vlkovi. Kontakt máš v sekci -ČLENOVÉ- a tam si klikni na koho chceš.















 

To, že se nudím neznamená, že mám čas dělat něco potřebného...

 

Popis map

Základní mapy v CS:S
de_dust
Velmi známá mapa, hlavně pro ty, co mohli hrát jen CS:S Betu. Na dnešních serverech se skoro vůbec nehraje. To je hlavně zapříčiněno tím, že všichni z bety znají každé zrno písku. Tato mapa také není oblíbenou z důvodu daleko prostšího: pouze 2 přístupové cesty k bombovištím. Zde nevidím jinou možnost než rychlý rush na bombplace A. Většinou T zůstanou kempovat u vchodu do chodeb, což považuji za první krok k neúspěchu. Strana CT se může v klidu rozmístit a počkat si na útok. Cestu tunelem bych taky neviděl jako řešení. V teamu potřebujete velmi dobrého snipera, který dokáže pokrýt balkónek na konci tunelu. Další riziko vzniká při vycházení z tunelu. Zde kvůli přidanému rantlu můžou CT útočit ze dvou stran a zezadu. Ovšem jakmile je bomba položená, tak se situace mění ve prospěch T. Dva zkušení borci dokáží v pohodě uhlídat jak bombplace A, tak i B. Ovšem na lámání chleba dochází při rushování. Jeden dobře umístěný flash ze strany CT dokáže rozhodnout hru.


de_dust2
Jedna z nejhranějších map vůbec. Velmi komplexní a vyvážená. Obecně se ale považuje lehčí za stranu T. Síly CT musejí být rozmístěny na 2 bombplacech, celkem daleko od sebe. Za T se na této mapě dají využít všechny taktiky. Rychlý nebo opožděný rush, pomalý postup vpřed atd. Já osobně preferuji útěk přes schody nebo na bombplace B. Na dlouhé přibyly ještě jedny vrata a vytvářejí tak velmi nepřehlednou situaci. Mezi vraty je taky hodně místa a několik dobře umístěných granátů dokáže usmrtit všechny. Mapa může být jak pomalá, tak rychlá, záleží na tom, s kým hrajete. Hodně zde rozhodují snipeři, mapa má hodně velkých prostranství, kde se mohou uplatnit. Předností mapy není grafika, která zůstala velmi jednoduchá, ale její přehlednost a otevřenost. Pravidelné objekty bez výčnělků a dalších serepetiček rozhodně přispívají hratelnosti. Mapa jinak nedoznala žádných změn a je stejná jak starší verze. K dokonalosti jí chybí velmi málo.


cs_office
Jedna z mých nejoblíbenějších map. V kancelářském prostředí se odehrává velmi lítý boj. Souboje na tu nejmenší vzdálenost nepostrádají velkou porci adrenalinu a vzrušení. Mapa je velmi rychlá a málokdy se stane, že v chodbách utichne štěkot pušek. Kanceláře mají velmi promyšlený design a ač se někomu můžou zdát zmatené, tak jen proto, že se s nimi doposud detailně neseznámil. Mapa je velmi graficky propracovaná a ukazuje možnosti source enginu naplno, proto ji také považuji za úroveň nejnáročnější na železo. Trochu mě zaráží provedení oken. Hlavně po průstřelu není skrz okno vidět, protože popraská na malé kousky. Práci se sklem v tomto případě nepovažuji za zrovna ideální. Což se ale nedá říct o dalších pohyblivých objektech. Krabice se trhají na kousky, papíry lítají vzduchem a počítače se tříští o zem (po důkladné studii jsme objevili, že počítače v office používají zvukovku firmy Creative a garfiku ATI, výrobce základní desky se zjistit nepodařilo). Tato mapa je také velmi vyrovnaná za obě strany. Jak T tak CT mají vyrovnané šance na úspěch. Kemperům v této mapě není přáno, díky velmi provázanému systému chodeb si nemůžete být jistí, kdo se vám objeví v zádech. Předpona "cs" v názvu znamená, že v této mapě se budou osvobozovat rukojmí a k nim směřuji svou kritiku. Nehledě na jejich velikost (zdá se, že jste jejich zakrnělí příbuzní) je na vině hlavně jejich inteligence. Nejenže vás někdy sami od sebe přestanou následovat, navíc neumí projít některými místy. Jenom doufám, že nepřátelé v HL2 nebudou oplývat podobnou inteligencí.


cs_italy
Jedna z těch lepších map, co CS:S obsahuje. Hodně záleží, s kým hrajete, za stranu T jsme dokázali ukempovat vítězství ve dvou lidech. Pokud se T rozhodnou hrát otevřenou partii, dočkáte se neuvěřitelných soubojů na marketu, tiché plížení vinným sklepem či opatrnou chůzi "vnitřkem". Souboje se hodně liší jakou cestu si vyberete. Při útoku na barák nemáte proti snajprům většinou šanci. Pak se jeví nejlepší alternativa cesta přes sklep, tam pak ale vycházíte po schodech, což je jedno z kritických míst. Graficky se mapa tváří poněkud chuději, ale aspoň zde máte větší fps. Jinak mapa žádných změn vůči předchozí nezaznamenala. Nevím, ale nezdá se mně, že by se mapa uchytila v progamingovém světě. Ne moc velká otevřenost mapy a pouze jedno místo, na které CT útočí. Dům, ve kterém jsou drženi rukojmí, má pouze 2 vchody, které z něj tak dělají velmi obtížně dobyvatelné místo. Inteligence rukojmích v této mapě je vůbec nejhorší. Na zábavu mapa ideální, ovšem na vážné hraní to nevypadá..


de_aztec
Hráčskou obcí velmi oblíbená mapa, já ji ovšem mezi své favority nepočítám. Na public serverech situace většinou končí tak, že CT brání most a vrata a T čekají za nimi, co se stane. Samozřejmě nejvíc kulek projde neškodně vraty. Rush po mostě se mi jeví velmi nepravděpodobný a to z důvodu, že CT mají ke své straně mostu poněkud blíže a průměrný sniper dokáže most ubránit. U vrat situace není o moc růžovější, CT kempující za vraty nedají moc možností prorazit, ale se štěstím se to dá uskutečnit. Třetí varianta vede přes "vodu". Herně si mapa u mě nevede moc dobře, zato její grafiku hodnotím jako jednu z nejlepších. Největší zásluhu na tom má rozhodně vodní kanál, který je udělán špičkově. Voda vypadá velmi realisticky a někdy mám problém uvěřit, že je to jen jako. Ostatní prostředí také doznalo grafických změn. Ovšem vše zastiňuje již zmíněná stoka. Radost z hraní ovšem může trochu pokazit atmosféru dokreslující déšť, který, ač vypadá velmi věrohodně, snižuje přehlednost a trochu narušuje koncentraci. Velmi hlasité se mně zdají také zvuky na pozadí, dokáží některé důležitější zvuky zastínit.


de_piranesi
Řekl bych, že situace s touto mapou je stejná, jak v textu o předchozí mapě. Mapa, která se vůbec nehrála a hrát nebude. Osobně se mně zdá daleko horší než havana. Velmi velké a rozlehlé prostranství a obrovské výškové rozdíly znemožňují jakýkoliv taktický postup. Mapa se mně zdá až megalomanská. Autoři pravděpodobně chtěli dostát slibu, že udělají mapu pro hodně hráčů. Což udělali, ale je nehratelná. Visuální provedení mapy mě o její výjimečnosti také nijak moc nepřesvědčilo a grafiku office nebo azteka může pouze z povzdálí sledovat. Raději se držte dál.